Support

På denne side kan du finde hjælp og anden brugbar information vedrørende anvendelsen af vores services.

Mail-opsætning

Du kan finde informationer om hvordan du opsætter dit mailprogram, ved at følge instruktionerne på Gigahost’ support-side: Mail-opsætning, og vælge det program som du anvender til mails.

Problemer?

Har du problemer med opsætningen af dine mailprogrammer, skal du tage kontakt til Gigahost’ support-afdeling på info@gigahost.dk, eller via deres kontaktside. Her skal du angive hvilket mailprogram du anvender og beskrive problemet, og så vil de hurtigt vende tilbage og assistere dig med opsætningen af dit mailprogram.

Info: I den periode hvor du oplever problemer med opsætningen af dit mailprogram (f.eks. Outlook), vil du stadig modtage mails som du kan læse når problemet er løst.

DVN Web support

Kontakt vores support hvis du har spørgsmål til administrationen af din hjemmeside – vi anbefaler du undersøger sektionen Ofte stillede spørgsmål nederst på siden inden du henvender dig til support.

For at kontakte vores support skal du skrive til os via kontaktformularen på siden Kontakt (vælg “Support” under Emne), eller ved at skrive til e-mail: support@dvnweb.dk, og så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Ofte stillede spørgsmål

Vi arbejder løbende på at forbedre vores support, og du er velkommen til at skrive til os på ovenstående e-mail, med forespørgsler til ekstra informationer på supportsiden.

Hvordan logger jeg på min hjemmeside?

For at få adgang til DVN Web CMS’ Kontrolpanel, hvor du kan opdatere din hjemmeside, skal du skrive “/login” efter dit domæne i browserens adressefelt.

Hvis din hjemmeside f.eks. har domænet “minhjemmeside.dk”, så vil du kunne få adgang til dit Kontrolpanel, ved at skrive følgende i adressefeltet:

minhjemmeside.dk/login

Herefter vil du blive ført til login-siden, hvor du skal skrive dit brugernavn og adgangskode (du vil have modtaget disse informationer i forbindelse med at du er blevet oprettet som bruger til hjemmesiden).